Betul Ke Forex Haram


Betul ke cerita-cerita kat sini cer tengok. ermmm harini nak crita pasal keraguan aku pada saham2 ni paling femes skrg ni, main saham forex aku pernah terbaca pasal forex ni haram tapi skrg ni aku tgok keghairahan orang ngan forex ni, membuatkan hukum nya seperti Halal jek xfaham2.yang aku tahu lah, bila jual beli ni mesti jelas penjualan dan pembeliannya, contoh klu barang tu, mesti ada atau nampak, tapi klu maen saham forex ni x nampak apa2 xtawlah. jadi org yang arif tentang perklara ni kena bangun sebab Kebanyakkan org islam yg telibat dalam saham forex ni. bahaya jika sumber yg kita dapat tu haram, nak bg makan anak bini lg, mak bpk lagi keberkatan nanti kemana. dan yg takut nnti di akhirat mcm mähne nak jawab. hehehehe sy bkn ustaz untuk penjelasan Cer tanyer ustaz yang mursyid ea. tp sy baru nak start hehehe btul ke erk. kesimpulannya, handel forex yg ada technische analyse dikira harus, kalau gamble, ada unsur judi jadi haram. ada ulama kata haram ada ulama halal dlm islam di Kita org awam Ni ikut saja bukan forex berbeda pendapat byk perkara spt solat pun byk perbedaan pendpt cth lain spt rokok. so kita Ikut saja la kalau saya saya ikut kata ulama yg kata Halal ikut Ulama juga dan saya bukan guna swap ke beli tunai saya bukan teka teka mcm Org main judi saya belajar guna ilmu pengetahuan Tuhan Maha Mengetahui Ulama yg kata kita dengar apa hujah hujah alasan alasan mereka pastu saya fikirkan BETUL ke alasan mereka betul ke mereka faham perkara ni atau sekadar dengar dengar dari org lain saja Ulama yg kata TAK haram pun kita Dengar, apa hujah hujah alasan saya fikirkan pastu boleh buat perbanDingan NAMPAK NAMPAK NAMPAK siapa yg BETUL alasan nya sebab mereka ni kedua dua Ulama org yg Ahli dlm bidang agama cuma KEKUKUHAN mana satu yg IKHLAS kita boleh kaji selidik kalau org kata kat saya tanya saya napa Mahih berniaga forex senang je saya jwb Ulama kata TAK haram kalau di Akhirat pun jika di tanya saya jwb mcm tu juga sama saja Saya ada ikuti juga dan baca ulama kata Haram kebanyakan alasan mereka Forex ni boleh MemUdaratkan nanti tak mahu kerja er er depan pc saja 24 er ini antara alasan mereka. sebenar nya alasan mereka ni Timbul dari HANYA mendengar dengar saja dengar sini sana sikit dengar sini org kena tipu dengar sna org Rugi tapi mereka TAK TAHU apa dlm bidang ini mereka Langsung TAk ada apa apa pengalaman sebab tu bila Kita alasan mereka TAK KUKUH berbalik pulak kpd Ulama yg kata forex TAK haram cara mereka bagi penerangan TAK BERBELIT BELIT TAK kempen sana tak kempen er mereka terangkan JELAS mcm mana forex tu Jadi Halal dan mcm mana forex tu jadi Haram jelas terang Tak pusing kiri ke pusing Kanan ke. kalau Buat mcm ni akan Jadi haram tapi kalau Buat mcm ni akan jadi TAK haram JELAS. jadi Kita sendiri la yg berfikir menimbang Tara kalau katakan SEMUA Ulama kata Forex ni Haram. kita akur la kita IKUT la mcm Riba la. semua Ulama Kata Haram kita akur la walaupun gaji gaji ulama bayar melalui bank walaau mereka beli keta ke rumah kpd bank bank. Kdg kdg saya TAK Faham. dulu ulama di Malaysia ni kata forex Tak HaRAM Tak mau Kacau ambil tau tentang forex ni 5 atau 7 tahun lalu Ke. bila org Melayu islam mula pandai sikit sikit dan ada kemajuan dlm perniagaan ini BOLEH UBAH HUKUM SUKA SUKA tetiba saja jadi HARAM. Pelik pelik pelik. tu Kuba tenguk MUI Indonesien Majlis ugama Islam Indonesien bagi Fatwa forex TAK haram. kalau bidang agama ni mereka LexH ABANG Dari Kita di Malaysia Ni Tengok Al Quran Kita Masih Guna ABANG Kita Dari Indonesien Tu la Saya Rasa Pelik. ini Pendel Peribadi Saya Saja Setela Buat Perbandingan Dan Kajian Masing Million La. FIKIRKAN DAN SELAMAT BERAMAL. betul ke Forex Haram Finden Sie Betul ke Forex Haram Online Forex Trading System Forex Trading Verbrecher betul ke forex haram. betul ke forex haram Finden Sie Betul ke Forex Haram Online Forex Trading System Forex Trading Verbrecher betul ke Forex Haram. betul ke Forex Haram Finden Sie Betul Ke Forex Haram Online Forex Trading System Forex Trading Verbrecher Betul ke forex haram. betul ke forex haram Finden Sie Betul ke Forex Haram Online Forex Trading System Forex Trading kriminellen betul ke Forex Haram. betul ke Forex Haram Finden Sie Betul ke Forex Haram Online Forex Trading System. betul ke Forex Haram Finden Sie Betul ke Forex Haram Online Forex Trading System Forex Trading Verbrecher betul ke Forex Haram. betul ke Forex Haram Finden Sie Betul ke Forex Haram Online Forex Trading System Forex Trading Verbrecher betul ke Forex Haram Betul Ke Forex Haram Finden Sie Betul Ke Forex Haram Online Forex Trading System Forex Trading Verbrecher betul ke Forex Haram. Artical betul ke forex haram. If sind Sie ein Anfänger in Devisenhandel, dann sind Sie vielleicht nicht vertraut mit den Verwendungen von verschiedenen Forex Trading Indikatoren Auf der anderen Seite, wenn Sie Sound-Erfahrung in dieser Form des Handels haben, braucht es Zu sehen, ob youre beschäftigen die richtige Mischung von technischen Indikatoren, um Ihnen zu helfen, konsistente Gewinne auf dem Forex-Markt In diesem Artikel, betrachten Sie einen freien Forex-Indikator, der der Commodity Channel Index oder CCI ist Es ist sehr wichtig, die richtige Zeit zu erkennen Wenn Sie zum Glück den richtigen Zeitpunkt identifizieren und einen starken Trend nutzen, müssen Sie für immer berücksichtigen, dass es endlich aufhört zu existieren Der eigentliche Punkt ist, dass, wenn Sie auf einen lukrativen Trend hängen, haben Sie keine Rationalität Und Motivation, um vorsichtig zu sein und würde mehr Risiken stattdessen Sie werden kaum beobachten Trends, die für längere Zeiträume zu halten und sie sind in der Regel schwer zu erkennen, so wird es erwartet, dass maximaler Vorteil der, die Sie wohnen auf Dies ist Ein guter Sinn für die Einzelpersonen, die Währung zum ersten Mal handeln Trotzdem kann Geld einfach so schnell verloren werden, wie sie verdient werden Das CC.

Comments

Popular Posts